Klantenservice

Levertijd en verzendkosten

Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen door een pakketdienst of zelf afhalen bij ons op het verkooppunt Bijsterhuizen 2414 te Wijchen.

Laten bezorgen

Indien je bestelling op maandag t/m vrijdag vòòr 15:00 uur bij ons binnen is, en je het pakket laat bezorgen, wordt jouw bestelling dezelfde werkdag nog aangeboden bij de pakketdienst. Voor de bezorging van de bestellingen werken wij samen met DPD. 

DPD

Van de DPD ontvang je een Predict-bericht via e-mail of sms. Het eerste bericht ontvang je de avond voor levering met de gegevens van je pakket en een track & trace link. Het tweede ontvang je op de ochtend van levering. Deze toont je het tijdvenster van 1 uur waarbinnen je pakket geleverd wordt en de mogelijkheid om je pakket live te volgen via live tracking. Ook vindt je in dit bericht een link waarmee je de pakketlevering tot kort voor levering kunt wijzigen.

Je mogelijkheden zijn:

1. Pakket bezorgen op een andere datum
2. Pakket bezorgen op een andere locatie (volgende dag)
3. Pakket bezorgen bij de Pickup parcelshop naar je keuze (volgende dag)
4. Een neerzettoestemming geven voor een veilige plaats

 

Voor iedere bestelling, ongeacht de grootte van een artikel en het aantal artikelen, wordt €7,50 exclusief btw verzendkosten in rekening gebracht.

En vanaf het bedrag van € 175,-- excl. BTW leveren wij franco in Nederland aan, m.u.v. de Waddeneilanden, zonder verzendkosten. 

Voor de bedrukte producten geldt de levertijd die vermeld staat op de productpagina’s.

Ophalen bestelling

Als je ervoor hebt gekozen je bestelling zelf af te halen ontvang je een e-mail dat je bestelling klaar staat. Voor iedere bestelling, ongeacht de grootte van een artikel en het aantal artikelen, wordt €7.50 exclusief btw verzendkosten in rekening gebracht. Kom je het afhalen op Bijsterhuizen 2414 te Wijchen dan worden er natuurlijk géén verzendkosten in rekening gebracht.

Controleer bestelling

Wij adviseren je om bij ontvangst het pakket met je bestelling te controleren. We werken zeer zorgvuldig, maar het kan altijd voorkomen dat de producten die je ontvangt niet overeenkomen met wat je besteld hebt. Mocht dit bij jou het geval zijn, neem dan binnen 3 dagen contact met ons op door te mailen naar info@rotim.nl of te bellen naar 024-3221000.

Wij doen onze best om het probleem snel op te lossen.  

Geannuleerde artikelen

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van jouw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van je bestelling blijkt dat een besteld product niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopgedrag van het artikel gecrediteerd.

Retourneren

Het retourneren van jouw online bestelling is mogelijk binnen 90 dagen na verzending van de bestelling. De verzenddatum kun je vinden op de bijgesloten factuur. Voor het retourzenden van de bestelling dient de originele overdoos onbeschadigd en onbeschreven te zijn. Bij de retourzending dient een retourformulier ingevuld bijgesloten te worden. Het formulier kun je  hier downloaden.

Het retouradres is:

Rotim Verpakkingen

Bijsterhuizen 2414

6604LL Wijchen

De kosten voor het retour sturen zijn voor je eigen rekening.

Indien je je gehele bestelling retourneert, worden alleen de goederen gecrediteerd. De verzendkosten zijn voor de rekening van de klant. Na ontvangst van de retourlevering ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging per mail. Nadat wij je bestelling retour hebben ontvangen en je daarvan een e-mail bevestiging hebt ontvangen, storten wij binnen 10 werkdagen na ontvangst van de mail bevestiging het bedrag automatisch terug op de rekening waarmee de bestelling werd afgerekend.

Alleen als het volledige retourformulier is ingevuld en bijgesloten kunnen wij de retour gestuurde goederen verwerken.

Als het product voor jou klantspecifiek (bijvoorbeeld met logo bedrukt of op maat ) is gemaakt kunt je dit product niet retourneren. Indien het product in de aanbieding is of was kun je dit ook niet retourneren.

Voor het terugsturen van je bestelling kun je gebruik maken van het Pickup parcelshop netwerk van DPD. In Nederland zijn ruim 750 Pickup Parcelshops voor je beschikbaar. Kijk op de Pickup parcelshop finder voor de Pickup parcelshop bij je in de buurt. Je kunt de Pickup parcelshop herkennen aan het logo bij de deur van de winkel.

Klachten

Neem contact met ons op. Dit kan via door een mail te sturen naar info@rotim.nl, het contactformulier op deze pagina in te vullen of te bellen met 024-3221000. Graag in de mail het ordernummer en je gegevens invullen en bij het artikel aangeven wat er mis is en wanneer je het hebt aangeschaft. Zodra wij het retour hebben ontvangen, ontvangt je per e-mail een ontvangstbevestiging en zullen wij het z.s.m. proberen op te lossen. Indien de klacht geaccepteerd wordt door Rotim Verpakkingen zal het artikel niet retour worden gezonden naar de klant. Indien wij de klacht niet accepteren en je wil het artikel toch retour ontvangen, dien je de kosten voor eigen rekening te nemen. 

Betalingsmogelijkheden

Bij Rotimshop.nl kunt je als volgt betalen:
Ideal,Paypal, Visa, Mastercard, Maestro, Sofort, MisterCash en via overschrijving.

Via overschrijving: het volledige bedrag dient betaald te worden op NL42RABO01127.63.642 tnv Rotim Verpakkingen. Zodra wij het bedrag hebben ontvangen zal uiterlijk de eerst volgende werkdag je order worden bevestigd.

 

Neem contact op

Contact informatie

Rotim Verpakkingen
Adres Bijsterhuizen 2414
Postcode 6604 LL
Plaats Wijchen
Land Nederland
Telefoon 024 322 1000
E-mail info@rotim.nl
Btw-nummer (bv. NL001234567B01) NL813758087B01