Controleer bestelling

Wij adviseren je om bij ontvangst het pakket met je bestelling te controleren. We werken zeer zorgvuldig, maar het kan altijd voorkomen dat de producten die je ontvangt niet overeenkomen met wat je besteld hebt. Mocht dit bij jou het geval zijn, neem dan binnen 3 dagen contact met ons op door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 024-3221000.

Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.  

Geannuleerde artikelen

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van jouw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van je bestelling blijkt dat een besteld product niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopgedrag van het artikel gecrediteerd.

Retourneren

Het retourneren van jouw online bestelling is mogelijk binnen 90 dagen na verzending van de bestelling. De verzenddatum kun je vinden op de bijgesloten factuur. Voor het retourzenden van de bestelling dient de originele overdoos onbeschadigd en onbeschreven te zijn. Bij de retourzending dient een retourformulier ingevuld bijgesloten te worden. Het formulier kun je  hier downloaden.

Het retouradres is:

Rotim Verpakkingen

Bijsterhuizen 2414

6604 LL  Wijchen

De kosten voor het retour sturen zijn voor je eigen rekening.

Voor het terugsturen van je bestelling kun je gebruik maken van het Pickup parcelshop netwerk van DPD. In Nederland zijn ruim 750 Pickup Parcelshops voor je beschikbaar. Kijk op de Pickup parcelshop finder voor de Pickup parcelshop bij je in de buurt. Je kunt de Pickup parcelshop herkennen aan het logo bij de deur van de winkel.

Indien je je gehele bestelling retourneert, wordt het totale aankoopbedrag gecrediteerd. Nadat wij je bestelling retour hebben ontvangen, storten wij binnen 10 werkdagen het bedrag automatisch terug op de rekening waarmee de bestelling werd afgerekend.

Alleen als het volledige retourformulier is ingevuld en bijgesloten, kunnen wij de retour gestuurde goederen verwerken.

Retournering is niet mogelijk voor klantspecifieke (bijvoorbeeld met gepersonaliseerde bedrukking of op maat gemaakte) producten, producten die op het moment van aanschaf in de aanbieding waren en speciaal bestelde producten. Speciaal bestelde producten zijn de rollen inpakpapier, rugzakken en weekendtassen.

Tassen met een kerstopdruk mogen retour gestuurd worden tot uiterlijk 10 december in het jaar van aankoop.

Klachten

Neem contact met ons op. Dit kan via door een mail te sturen naar [email protected], het contactformulier op deze pagina in te vullen of te bellen met 024-3221000. Graag in de mail het ordernummer en je gegevens invullen en bij het artikel aangeven wat er mis is en wanneer je het hebt aangeschaft. Zodra wij het retour hebben ontvangen, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging en zullen wij het z.s.m. proberen op te lossen. Indien de klacht geaccepteerd wordt door Rotim Verpakkingen zal het artikel niet retour worden gezonden naar de klant. Indien wij de klacht niet accepteren en je wil het artikel toch retour ontvangen, dien je de kosten voor eigen rekening te nemen.